کار

ساخت وبلاگ

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر کشور

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف

بهترين مشاور انتخابات مجلس شوراي اسلامي

بهترين مشاور انتخابات کشور

 


لطفا فيلم نکته هاي مهم مشاور انتخاباتي در اپارات https://www.aparat.com/v/xIv2J مشاهده فرماييد.


 

 

 

با مروري بر جريان تمامي انتخابات ها در تمامي جهان و با پيشرفت تکنولوزي بايد اذعان نمود که موفقيت در هر

انتخاباتي ديگر شانسي و اتفاقي و  بر اساس حدس و گمان نيست.

مازيار مير مدرس و مشاور بازار يابي سياسي  به شدت معتقد است در هر انتخاباتي در هر لايه اي در ايران پيرو

يک اصل مديريتي است.

روشها و تکنيکهاي قديمي در امر مبارزات انتخاباتي ديگر جواب گوي نسل جديد تفکر جديد و جامعه مترقي و رو به

رشد جديد نيست .

متاسفانه در اين عرصه کلاهبردار و شياد که خود را مشاور و مدرس انتخابات قلمداد مي کنند هم بسيار زياد است

امروزه استفاده از تکنيکهاي پيشرفته ذهنيت سازي و بحرانسازي و نظرسنجي يا طراحي و ايجاد پايگاه نظرسنجي

و تبيين مديريت و رهبري  پيشرفته بهمراه ذهنيت سازي و بحران سازي ترکيبي و ضد تبليغ  و همچنين برنامه‌ريزي

علمي و عملي تبليغات انتخاباتي مطابق با اخرين سرفصلهاي دول اروپايي و امريکايي.

بعنوان يک مشاور انتخاباتي که سه دهه همکاري با کانديداهاي محترم  انتخاباتي در لايه هاي مختلف کارکرده ام

به اين نتيجه رسيدم که اول مديريت و رهبري انگيزشي دوم برنامه ريزي استراتزيک و علمي و عملي و سوم تهيه

و تبيين يک نيروي واکنش سريع اموزش ديده و کاملا حرفه اي و کارازموده

مازيار مير به شدت معتقد است گام اول در اين راه خطير در نظر گرفتن طول مدت زمان است و گام دوم پيروزي در

انتخابات به مثابه يک دانشگاه علمي و عملي است که بايد اين مسير به صورت علمي و عملي طي شود و اينکه

پايان نامه را پس از ده سال تحصيلات اموز عالي با نمره خوب و عالي کسب کنيد.

ما در اين مسير با استخدام مشاور عالي رتبه و کار کشته به مهارتهاي تاکتيکي و تکنيکي و در نهايت افزايش

ضريب نفوذ شما را سايه گستر خواهيم نمود.


لطفا مقاله بهترين مشاور انتخابات شوراي اسلامي شهر را مطالعه فرماييد.


اين مشاور انتخاباتي اذعان دارد که يک کانديداي حرفه اي و هوشمند به تمامي بخش هاي مختلف رقابت

انتخاباتي  هميشه نگاهي کاملا حرفه‌اي و تخصصي و علمي  بايد داشته  باشد

دکتر سيد مازيار مير با سه دهه سبقه فعاليت سياسي در احزاب گوناگون و سالها همراهي با هيات تبليغاتي

دولت هاي نهم و دهم و يازدهم و دوازدهم و همچنين بسياي از کانديداهاي مخترم و…..  با همکاري برخي از

اساتيد فن و مشاوران سياسي با سابقه با تبيين روشي متفاوت و منحصر بفرد قصد دارد به تمام کانديدهاي مختلف در هر سطح و هر منطقه اي از کشور ياري برساند

بهترين مشاوران انتخابات کشور


لطفا فيلم زبان بدن کانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/yWcv6 مشاهده فرماييد.


 

محقق و مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر کشور

بهترين مشاور انتخابات اصناف

يادداشت کوتاه از دکتر مازيار ميرمشاور انتخابات

 

بعنوان يک مشاور تخصصي انتخاباتي و با سه دهه فعاليت حرفه اي در امر انتخابات و بنا به رسالتي که احساس مي نمايم  امروز اين مقاله را براي خبر گذاري تيتر نيوز آماده نموده ايم که به بايدها و نبايدهاي يک مشاور انتخاباتي و بهترين  مشاوران انتخاباتي بپردازيم.

 

 


لطفا مقاله تحليل زبان بدن دوالد ترامپ را مطالعه فرماييد.


 

حتما مي دانيد که در  سرتاسر جهان انتخابات در هر سطح و لايه اي يک رقابت جدايي‏‏ ناپذير از نظام سياسي هر کشوري قلمداد مي شود و

حتي بسيار بالاتر.

شايد به همين خاطر است که انتخابات، تنها فرصت بسيار کليدي و طلايي است که به ما دست مي دهد تا مردم هر شهر و استان و کشوري

رهبران و قانون گذاران ويا نمايندگان خود را در نهايت ازادي عمل انتخاب کنند.

بهترين مشاوران انتخاباتي  هرگز رفتارهاي غير حرفه اي از خود بروز نمي دهند اما متاسفانه افراد و شيادان زيادي در اين رابطه مانند سايتهاي

يهويي و يک شبه يا افرادمختلف و مخصوصا سايتهايي بي هويت و افراد بي هويت تر با چسباندن برخي اسامي مجعول و غربي و خارجي و غير

علمي و عملي مي خواهند از اين اب گل الود ماهي بگيرند.


مشاور انتخاباتي پيشرفته


 

مثلا مشاور انتخاباتي  باراک اوباما و يا مشاور انتخاباتي ترامپ اقاي  پروفسور…. از….. يا مشاور انتخاباتي روحاني و  مشاور انتخاباتي شيطان در جهنم خوب

معلوم است که قابل اثبات هم اساسا نيست.يادمان باشد به گفته پروفسور ليبرمن دروغ هرچه بزرگتر باور ان ساده تر…..

 

 

 مشاور انتخاباتي

بهترين مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاوران انتخاباتي پکيجهاي تقلبي و کتابهاي آنچناني را وارد بازر نمي کنند و مي دانند فوت کوزه گري را که به سختي به دست مي آيد را نبايد و نمي توان به رايگان در اختيار ديگران قرار داد.


 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : بهترین,مشاور,انتخابات,اصناف,در,سراسر,کشور, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 187 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 15:57

معرفي کتاب با چرا شروع کنيد

fuck_k6.jpg

«به دو روش مي‌توان بر رفتار انسان اثر گذاشت؛ مي‌توان کنترلش کرد و مي‌توان آن را القاء کرد.» -سايمون سينک

آيا تاکنون برايتان پيش‌آمده که بخواهيد پيشنهادتان را واضح بيان کنيد، مردم را به خريد محصولتان ترغيب کنيد، يا مسير کسب‌وکارتان را تعيين کنيد؟ اگر به هريک از اين سؤالات پاسخ بله داديد، اين کتاب براي شماست.

کتاب با چرا شروع کنيد اثر سايمون سينک، کتابي است که هر کارآفرين و صاحب کسب‌وکاري بايد آن را مطالعه کند. سايمون سينک در کتاب با چرا شروع کنيد به اهميت دانستن دليل شروع کار و به خاطر سپردن آن تا انتهاي مسير مي‌پردازد؛ چراکه پرسيدن اين سؤال که: اصلاً از ابتدا چرا شروع کردم؟ و به ياد داشتن پاسخ آن در طول تمام بالا‌وپايين‌هاي مسير اجازه‌ نمي‌دهد انگيزه‌تان کاهش يابد.

کتاب با چرا شروع کنيد اثر سايمون سينک با ترجمه‌ي عليرضا خاکساران به فارسي برگرداند شده و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

در ادامه درباره‌ي اين کتاب بيشتر مي‌خوانيم.

موضوع کتاب

شايد نويسندگان و سخنرانان بسياري درباره‌ي اهميت به ياد داشتن دليل و هدف در تمام‌مسير صحبت کرده باشند؛ سايمون سينک اما در کتاب با چرا شروع کنيد اين بحث را به نحوي کاملاً متفاوت و کامل‌تر از ديگران بيان مي‌کند.

طبق نوشته‌هاي سينک در کتاب با چرا شروع کنيد، بيشتر مديران از چه صحبت مي‌کنند و محصول و خدماتي را که بنا‌ است برايشان پول بياورد معرفي مي‌کنند؛ مديران ديگري هم هستند که حرف از چگونگي و مسيري که آن‌ها را از ديگران متمايز مي‌کند مي‌زنند، و تعداد بسيار اندکي از مديران نيز هستند که چراي کار خود را مي‌دانند و با چرا شروع مي‌کنند، و از دليل شکل‌گيري کسب‌وکارشان در وهله‌ي اول مي‌گويند.

با چرا شروع کردن کارهامان چيزي را به ما القا مي‌کند که چه فاقد آن تأثير است. اين به اين دليل است که چرا مستقيماً روي احساسات ما تأثير دارد، درحالي‌که چه منطقمان را درگير مي‌کند.

شما کدام را انتخاب مي‌کنيد؟

  • من حسابدار عمومي هستم (چه
  • من به ديگران کمک مي‌کنم با پس‌انداز پول براي ماليات، به استقلال مالي برسند (چرا و چگونه)

گزينه‌‌ي اول انتخاب امن‌تري به نظر مي‌آيد اما به همان اندازه خسته‌کننده است؛ درحالي‌که گزينه‌ي دوم ديگران را به سمت شما جذب مي‌کند.

اگر در معرفي خود و فروش از چه استفاده کنيد، بايد قيمت را ابزاري قرار دهيد تا تصميم مخاطب را به آنچه مطلوب شماست سوق دهيد؛ اين در حالي است که اگر بر جذب مشتري‌هايي تمرکز کنيد که چراي کار شما را مي‌دانند و به آن باور دارند،‌ اعتمادي ميان شما و مشتري شکل مي‌گيرد که به وفاداري ختم مي‌شود و هر مشتري شما را به ديگراني معرفي مي‌کند که خود در آينده از مشتريان وفادار شما خواهند شد.

چراي کار را چطور پيدا کنيم؟

تا اينجا مطمئناً متوجه اهميت چرا شده‌ايد. گرچه سايمون سينک در اين کتاب مستقيماً روش يافتن چرا را به مخاطب توضيح نمي‌دهد اما مثال‌هاي بسيار مفيدي مي‌آورد که راه و چاه را به ما نشان دهد. براي مثال کاملاً توضيح مي‌دهد که شرکتي مثل اپل چگونه چرا‌ را به مشتري توضيح مي‌دهد و با دانستن روش آن‌ها، شما نيز ياد مي‌گيريد چراي خود را شرح دهيد.

سينک به اين موضوع اشاره مي‌کند که يافتن چرا، نه فرآيند اختراع که فرآيندي اکتشاف‌گونه است. به‌بيان‌ديگر،‌ همه‌ي ما چراي کار خود را مي‌دانيم، تنها بايد آن را پيدا کنيم.

سينک سه روش را براي يافتن چرا پيشنهاد مي‌کند

  • به عقب نگاه کنيد. به ياد بياوريد که چه انگيزه‌اي باعث شد شما اين کسب‌وکار‌ را آغاز کنيد. آن مشکل به خصوصي که سعي در حل آن داريد چيست و چرا حل آن براي شما آن‌قدر اهميت دارد؟‌ به قول سث گادين «چه تغييري مي‌خواهيد ايجاد کنيد؟»
  • به بيرون نگاه کنيد. از دوستي بپرسيد که چرا با شما وقت مي‌گذراند يا از مشتري‌اي قديمي بپرسيد چرا شما را به شرکت‌هاي ديگر ترجيح مي‌دهد؟ اگر بدانند شما به خود مطمئن هستيد و سؤال‌هاي شما از سر کمبود اعتمادبه‌نفس نيست، پاسخ آن‌ها بهتان کمک مي‌کند بفهميد که مردم چرا به سمت کسب‌وکار شما کشيده‌ مي‌شوند و باورهاي مشترکتان برجسته‌تر مي‌شوند.
  • به درون نگاه کنيد. طبق گفته‌هاي سينک،‌ موفق‌ترين کسب‌وکارها ديدگاهي درباره‌ي جهان دارند؛ ديدي وسيع‌تر که براي توسعه آن تلاش مي‌کنند. اين ديدگاه لزوماً نبايد بشردوستانه و خيرخواهانه باشد اما بايد الهام‌بخش باشد. به اين سؤالات پاسخ دهيد: با کدام باور عام مخالفيد؟ صبح‌ها با چه هدفي بيدار مي‌شويد و چه چيز برايتان اهميت دارد؟

اگر هنوز چرايتان را نيافتيد، نگران نباشيد. اين فرآيند زمان‌بر و نيازمند تفکر است؛ درست مانند يافتن هدف، علاقه و استعداد‌هايتان، چرايتان نيز به‌مرورزمان روشن مي‌شود و مطالعه‌ي اين کتاب کمک بسياري به آن مي‌کند.

خريد کتاب از کاواک

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : معرفی,کتاب,با,چرا,شروع,کنید, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 155 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 11:23

خودرو هيوندا جنسيس بدون شک از جمله زيباترين و با قدرت ترين اتوموبيل هاي مدرن به حساب مي آيد. اين خودرو با داشتن يک موتور قدرتمند و داشتن شتاب بالا به يکي از شناخته شده ترين خودرو هاي جهان تبديل شده است. در ايران نيز اين نوع اتوموبيل به يک خودرو رايج و محبوب تبديل شده است که مي توان گفت با موجود بودن لوازم جنسيس استوک و نو در بازار محبوبيت اين خودرو بيشتر هم شده است.

بررسي لوازم جنسيس استوک

 لوازم جنسيس استوک مانند بسياري از محصولات ديگر داراي درجه بندي مي باشند. اين درجه بندي شامل محصولات بي کيفيت تا در حد نو و همينطور آکبند مي شوند.

 لوازم يدک و قطعات نو خودرو جنسيس هم در بازار پيدا مي شوند و افراد مي توانند آن ها را از مراکز معتبر در سراسر کشور خريداري نمايند اما با وجود دلايل اقتصادي خريد لوازم نو براي خودرو به صرفه نيست و خريداران بيشتر به لوازم خودرو استوک رو مي آورند.

 لوازم جنسيس استوک هم که در بازار خريد و فروش مي شوند از کيفيت خوبي برخوردار هستند و بايد اشاره کرد، بيشتر کساني که از لوازم جنسيس استوک استفاده مي کنند بسيار راضي هستند.

 ممکن است افراد لوازم جنسيس استوک را تهيه کرده و بعد از خريد متوجه شوند قطعه مورد نظر داراي ايراداتي است، به همين دليل بهتر است قبل از خريد با چند کارشناس تماس گرفته يا به صورت حضوري به اين افراد و مراکز فروش مراجعه کنيد تا در خريد خود مشکلي نداشته باشيد.

 کمک گرفتن از کارشناساني که در اين حوزه فعاليت مي تواند بسيار به نفع خريدار تمام شود، چرا که هم فرد اطلاعات خوبي را درباره لوازم جنسيس استوک کسب مي کند و هم مي تواند خريد آسان و بي دردسري را داشته باشد.

کيفيت لوازم جنسيس استوک

 کيفيت از مهم ترين موضوعاتي است که در بازار لوازم جنسيس استوک مورد توجه خريداران مي باشد، البته نه تنها در اين بازار بلکه در بسياري از بازار ها به همين صورت مي باشد.

 در رابطه با کيفيت لوازم جنسيس استوک نيز بايد گفت توانايي و کيفيت قطعات استوک اين خودرو کم از لوازم نو ندارند البته لطفا توجه کنيد، کيفيت قطعات استوک به مراکز يا فروشگاهي که از آن خريداري مي نماييد نيز بستگي دارد.

qhw_x10.jpg

لوازم استوک خودرو جنسيس

 در واقع خريداران بايد بيشتر توجه خود را بر روي يک مرکز معتبر فروش لوازم جنسيس استوک بگذارند و از آن طريق براي خريد يا فروش اقدام کنند حتي اگر قطعه مورد نظر شما در فروشگاه موجود نبود با تماس يا مراجعه به آنجا از کارشناسان بخواهيد تا به شما کمک کنند.

 دليل اين کار آگاهي و داشتن اطلاعات بالا کارشناسان در رابطه با قطعات اصل و قطعات تقلبي و بي کيفيت لوازم جنسيس استوک مي باشد، چرا که اين افراد به راحتي مي توانند تفاوت لوازم اصل و تقلبي را متوجه شوند به همين دليل گزينه بهتري نسبت به جستجو شخص خريدار مي باشند.

 نکته ديگري که بايد توجه داشته باشيد اين است که براي خريد لوازم جنسيس استوک بهتر است از قطعات دست دوم با کيفيت و ترجيحا کره اي استفاده نماييد چرا که عملکرد بهتري را نسبت به ديگر قطعات از خود نشان مي دهند و عمر مفيد خودرو را بالا مي برند.

قيمت لوازم استوک خودرو جنسيس

 دومين عنصر مهمي که مورد توجه خريدار مي باشد قيمت قطعات و لوازم جنسيس استوک است. خودرو جنسيس يک اتوموبيل گران قيمت و زيبا است که به طور معمول چنين خودروي گران قيمتي لوازم و قطعات گران قيمتي نيز دارد.

 خريد قطعات نو اين خودرو براي افراد متقاضي بسيار پر هزينه خواهد بود و البته هزينه اي که پرداخت مي شود به هيچ عنوان هزينه اصلي خود محصول نخواهد بود، به همين دليل و با توجه به اين مسئله بسياري از افراد تمايل به خريد لوازم جنسيس استوک دارند تا قطعات نو خودرو.

 

لوازم استوک خودرو جنسيس

 مي توان گفت در بازار لوازم جنسيس استوک، قيمت از ثبات بالايي برخوردار نيست البته اين موضوع هم بستگي به درجه کيفيت قطعات استوک و هم اينکه مراکز فروش معتبر باشند يا خير دارد.

 اگر فروشگاهي که از آن خريد مي کنيد معتبر نباشد آن ها مي توانند لوازم و قطعات خراب را با قيمت بالا به شما بفروشند، اما اگر مرکز خريد داراي نام و نشان معتبري است فرد يا افراد خريدي امن و راحتي را تجربه خواهند کرد.

کارايي لوازم استوک

 جدا از مباحث قيمت و کيفيت لوازم جنسيس استوک، کارايي آن ها از ديگر مسائلي است که مورد توجه خريداران قرار مي گيرد. مواردي وجود دارند که در آن ها قطعه يا قطعات مورد نظر با کيفيت دلخواه پيدا نمي شوند و يا اينکه پيدا مي شوند ولي کيفيت ضعيفي دارند.

 در اينجا صاحب خودرو مجبور است از قطعات با کيفيت پايين استفاده کند، اما افراد در اين مرحله به کارايي لوازم استوک نسبت به هزينه يا کيفيت آن بيشتر مي انديشند.

 

لوازم استوک خودرو جنسيس

 براي اينکه بتوانيد لوازم جنسيس استوک از نظر کارايي و کيفيت بررسي کنيد چند راه حل براي آن وجود دارد يک اينکه در عمل آن را مورد استفاده قرار بدهيد، يا راه آسانتر اين است بارکد محصول را در اينترنت جستجو کنيد.

 همچنين کيفيت رنگ و يا زدگي محصول نشانه هاي خوبي هستند که با آن محصول را درجه بندي مي کنند. اين دو از مواردي هستند که هر شخصي با اطلاعات کم مي تواند با يک نگاه متوجه شود که آيا محصول داراي کارايي يا کيفيت مناسب است و يا اينکه اينطور نيست.

 استفاده از لوازم جنسيس استوک که داراي کيفيت استانداردي هستند باعث مي شود تا ميزان آلايندگي خودرو کاهش قابل توجه اي داشته باشد و همينطور طول عمر مفيد خودرو به مقدار بسيار زيادي افزايش پيدا مي کند.

 چرا که اگر قطعه يا قطعات مشکل داشته باشد راننده به سرعت متوجه آن مي شود و کار عاقلانه اين است که جلوي خرابي گرفته شود تا از ايجاد مشکلات بزرگتر جلوگيري به عمل آيد.

 شما همچنين مي توانيد براي خريد يا داشتن اطلاعات از لوازم استوک سوناتا بر روي لوازم استوک سوناتا YF کليک کرده و از آخرين اخبار و جديد ترين محصولات اين خودرو ديدن فرماييد.

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : ویژگی,های,لوازم,جنسیس,استوک, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 ساعت: 13:43

فروشگاه  آنلاين اينترنتي به وب سايتي گفته مي شود که تعدادي کالا يا خدمات از هر نوعي را در ويترين خود عرضه مي کند. مشتريان براي استفاده از آن خدمات يا کالا ها مي توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتي هزينه خدمات يا کالا را به صورت آنلاين پرداخت نمايند .

تعريف فروشگاه آنلاين 

براي دريافت سفارش از مشتري معمولا سيستمي به نام سبد مجازي خريد وجود دارد که مي توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سايت هاي پيشرفته حتي سبد خريد مشتري خود را تا مراجعه بعدي به سايت محفوظ نگه مي دارند.

بنابراين مشتري در طي چند روز مي تواند يک سبد خريد را تکميل نمايد و سپس هزينه ي آن را پرداخت کرده و خدمات و کالاي خود را دريافت نمايد . ارائه خدمات در فروشگاه هاي اينترنتي مي تواند به صورت فيزيکي يا غير حضوري ( مجازي ) باشند . از خدمات فيزيکي مي توان خريد کتاب، مايحتاج زندگي، موبايل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازي مي توان به فروش فيلم، موسيقي و . . .  اشاره نمود.مهمترين مزيت فروشگاه هاي اينترنتي در دسترس بودن آنهاست؛ خريدار در هر مکان و موقعيتي فقط با دسترسي به اينترنت مي تواند خريد خود را انجام دهد . اين روش يک نوع تغيير مدل در شيوه ي تجارت محسوب مي شود؛ و براي فروشنده و مشتري سودمند مي باشد . اما شروع اين تجارت هم نياز به يک سري عوامل دارد که عدم رعايت آنها مي تواند ضررهايي را در پي داشته باشد.

 

در ذيل به برخي از اين عوامل و نکات اشاره مي شود:

 

 

 

?     يک فروشگاه آنلاين اينترنتي از نظر سرمايه گذاري و مديريت، هيچ فرقي با يک فروشگاه فيزيکي ندارد. همان طور که شما براي راه اندازي يک مغازه در يک مرکز خريد بايد هزينه صرف کنيد اگر براي طراحي سايت خود هزينه ي کافي انجام ندهيد، هيچ سودي عايد شما نخواهد شد.

 

 

?       امنيت فروشگاه اينترنتي بسيار حائز اهميت است.

 

 

 

      همان طور که افراد به فکر امنيت مغازه ي خود هستند، بايد خيلي بيشتر امنيت فروشگاه اينترنتي را

 

 

 

  در نظر بگيرند؛ زيرا سارقان اينترنتي خيلي ماهرتر از سارقان فيزيکي عمل مي کنند.

 

?        فروشگاه  آنلاين اينترنتي هم نياز به تبليغات کارآمد دارد .

 

 

 

همان گونه که افراد براي رونق مشاغل خود از تبليغات استفاده مي نمايند؛ يک فروشگاه اينترنتي هم براي اينکه مطرح شود بايد در وهله اول فروشگاه خود را در بين مردم مطرح کند و لازمه ي اين کار انجام تبليغات گسترده است .

با وجود اين که اينترنت يک رسانه جديد محسوب مي شود؛ ولي قوانين اصلي کسب و کار به قوت خود باقي و در اين رسانه نيز کاربرد دارد .  

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : امنیت,فروشگاه,آنلاین,اینترنتی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت: 11:29

نکته مهم در طراحي فضاي کار اشتراکي

وبلاگ مقالات 10 نکته مهم در طراحي فضاي کار اشتراکي

طراحي فضاي کار اشتراکي

فضاي کار اشتراکي

 

طراحي فضاي کار اشتراکي از حياتي‌ترين اقداماتي است که مي‌بايست قبل از شروع فعاليت فضاي کار به آن توجه شود. اگر شما فضاهاي گوناگوني را براي افرادي با وضعيت مالي متفاوت و نيازهاي مختلف آماده کنيد؛ شانس بسيار بالاتري براي جذب افراد خواهيد داشت. در اينجا ?? نکته از مهمترين نکات طراحي فضاي کار اشتراکي را در اختيارتان قرار مي‌دهيم:

?. واي فاي و اتصالات سيمي را فراهم کنيد

برخي از افراد به اتصالات سخت افزاري نياز دارند. برخي ديگر، به خصوص در فضاهاي کار اشتراکي باز، با واي فاي هم نيازشان برطرف مي‌شود. هر دو گزينه را براي جذب بيشتر افراد حرفه‌اي فراهم کنيد. (به ياد داشته باشيد براي فضاهايي با اتصالات سخت افزاري ممکن است هزين? بيشتري صرف شود.)

?. در طراحي فضاي خود براي داشتن انبار برنامه ريزي کنيد

برخي از اعضاي شما به انباري با کمدهاي داراي قفل نياز دارند. ساير اعضا تمامي اطلاعاتشان را در لپ تاپ يا تبلت خود نگه خواهند داشت. انبار با کمدهاي داراي قفل را براي کساني که مي‌خواهند اقلام خود را در آن قرار دهند فراهم کنيد.

?. همه تخم مرغ‌هايتان را در يک سبد قرار ندهيد

شما به عنوان متصدي فضاي کار، فضا را از موجر اجاره مي‌کنيد، نسبت به ايجاد يک فضاي بزرگ طي زماني طولاني متعهد مي‌شويد و آن را بر اساس تعهدات بسيار کوتاه مدت به بخش‌هاي کوچک‌تر تقسيم مي‌کنيد.

اين موضوع مهم است که بخش بزرگي از درآمدتان به هيچ مجموعه/عضوي وابسته نباشد. اينگونه، اگر فرد يا شرکتي را از دست بدهيد، تاثير مهمي در شغلتان نخواهد داشت. شما با تکيه نکردن زياد به يک يا دو مجموعه درآمد خود را تثبيت مي‌کنيد.

?. از فضاي باز غافل نشويد

يکي از عناصر مهم طراحي يک فضاي کار اشتراکي، ايجاد يک حياط با فضايي باز به عنوان قلب فضا است. اين محيط قلب تپنده فضاي شماست و اعضاي دفتر شما را از منزوي شدن دور نگه مي‌دارد. عموما افرادي که خواهان انرژي و ارتباط هستند در يک فضاي کار اشتراکي مشغول به کار مي‌شوند؛ بنابراين از طراحي فضايي با راهروهاي طولاني و تاريک خودداري کنيد.

?. يک فضاي گرم و صميمي ايجاد کنيد

به افراد کمک کنيد هنگامي که در فضاي کاري شما به سر مي‌برند حس کنند که در فضاي گرم و صميمي‌اي هستند. يک شيوه براي ايجاد چنين فضايي افزودن عناصر انساني همچون گياهان، آثار هنري و چند جاي دنج و گرم و نرم براي نشستن است. به خاطر داشته باشيد که در فضاي شما افراد نزديک به هم کار مي‌کنند، پس مطمئن شويد که فضايي با سقفي بلند انتخاب کرده‌ايد. سقف بلند باعث مي‌شود حس کنيم که فضا جادار و باز است و کارکردن بسيار راحت‌تر است.

 

?. در طراحي فضاي کار اشتراکي به ابعاد توجه کنيد

شما براي ايجاد يک فضاي کار اشتراکي کارآمد و باثبات، به طراحي مناسب فضا نياز داريد. اگر فضاهاي مختلفي فراهم کنيد، مي‌توانيد حرفه‌هاي بيشتري را جذب کنيد. نمونه‌هاي اولي? مورد استفاده عبارتند از:

  • ميز کار اختصاصي: ? × ? با محفظ? داراي قفل. ميزهاي اختصاصي معمولاً داراي يک محفظه متصل در زير ميز هستند.
  • ايستگاه کاري: ? × ايستگاه‌هاي کاري داراي فضاي داراي قفل و يک اتصال سخت افزاري هستند. همچنين داراي يک کابينت براي فايل‌ در زير ميز و گاهي يک کابينت هوايي هم هستند. آن‌ها بايد يک تلفن نيز داشته باشند.
  • دفاتر: با وجود اينکه به طور مکرر در فضاهاي همکاري دفاتر کوچک‌تري را مي‌بينيد، ما با دفتر ??×? براي ?-? نفر و ??×?? براي ?-? کار مي‌کنيم. اتاق‌هاي گروهي براي گروه‌هاي بزرگ‌تر هم مهم هستند.

يادآوري: اطمينان حاصل کنيد که ترکيبي از گزينه‌هاي فضاي کاري را بکار برده‌ايد. فراهم کردن هم? قسمت‌هاي فوق راه خوبي براي جذب اعضايي از هم? گروه‌ها است.

?. پيش از خريد بدانيد به چه اثاثيه‌اي نياز داريد

قبل از آنکه بدانيد به دنبال چه چيزي هستيد از خريد اثاثيه براي فضاي کار خودداري کنيد.

انداز? چيزي که براي هر قسمت نياز داريد و نحو? توزيع ايستگاه‌هاي کاري را بدانيد.

اثاثيه‌اي را تنها به اين علت که خوب به نظر مي‌رسد يا دوستش داريد نخريد.

شما مي‌بايست اثاثيه‌اي را بخريد که يک نياز و هدف خاص در فضاي شما را برآورده کند

و ظاهر خوبي هم داشته باشد.

?. طراحي‌هاي لازم براي نور فضا را انجام دهيد

اگر دفتري با يک پنجره داريد، مي‌توانيد هزين? بيشتري صرف آن کنيد.

اما اگر پنجره‌هاي تمام محيط را برداريد، فضاي کار اشتراکي خود را بسيار ناخوشايند مي‌کنيد.

توزيع نور در کل فضا را اولويت قرار دهيد تا محيط را جذاب و روشن کنيد.

ديوارهاي شيشه‌اي گزينه‌اي عالي هستند.

اما به ياد داشته باشيد افراد به اين دليل در دفاتر کار مي‌کنند تا اندکي حريم خصوصي خود را حفظ کنند.

افزودن پرده‌هايي نازک با طرح‌هايي جالب، با وجود اينکه به افراد امکان حفظ حريم خصوصي‌شان را مي‌دهد،

مي‌تواند فضاي شما را روشن و باز نگه دارد.

(اين کار همچنين باعث مي‌شود افراد ديگر پرده کرکره‌ها يا پرده‌هايي که ممکن است

با طراحي‌اي که شما مي‌خواهيد همخواني نداشته باشند را تقاضا نکنند).

 

?. فضايي با بخش‌هاي متفاوت ايجاد کنيد

سعي کنيد که تنها يک فضاي باز و بزرگ ايجاد نکنيد.

شما مي‌خواهيد افراد حس کنند در محيط‌هاي خصوصي خود هستند.

محل‌هايي با قوانين کتابخانه‌اي يا محل‌هايي ديگر که افراد مي‌توانند آنجا شلوغ‌تر باشند ايجاد کنيد؛

محل‌هاي معيني براي اوقات استراحت ايجادکنيد؛

محل‌هاي معيني را براي آشپزخانه ايجاد کنيد.

توجه کنيد: فراموش نکنيد فضايي براي پرينتر، کابين تلفن و صندوق پست بسازيد.

??. پريزهاي زيادي تعبيه کنيد

اين موضوع در يک فضاي کاري بسيار مهم است که شما همه جا دسترسي به برق را فراهم کنيد.

اگر اعضا بتوانند به راحتي کامپيوترها و ابزار خود را شارژ کنند، در يک جا تجمع نخواهند کرد.

مطمئن شويد در هر جايي که ممکن است کسي بنشيند پريز وجود داشته باشد.

ميزهاي کتابخانه‌اي اين امر را بسيار تسهيل مي‌بخشند.

برق مي‌تواند در سرتا سر ميز مورد استفاده قرار گيرد

و بسياري از افراد اين نوع نشستن را در محيط‌هاي همکاري باز ترجيح مي‌دهند.

 

براي افرادي که مي‌خواهند در يک فضاي کار اشتراکي مستقر شوند امکانات و فضا دو پارامتر تعيين‌کننده است پس با توجه به اين موارد مي‌توانيد براي خود مزيت رقابتي ايجاد کنيد.

آدرس ما در شبکه هاي اجتماعي:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نکته,مهم,در,طراحی,فضای,کار,اشتراکی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 19:46

اطلاعاتي درباره ي سينک آشپزخانه

 

وقتي صحبت از وسايل پرکاربرد در دکوراسيون منزل مي باشد، مطمئنا سينک آشپزخانه جزو گزينه هاي اول است که  خانم هاي خانه دار به طور مداوم با اين وسيله سر و کار دارند، شستشوي ظروف، ميوه جات و سبزيجات، آماده کردن غذا و بسياري از کارهاي ديگر در سينک انجام ميگيرد. بعد از انتخاب سينک مناسب يک چالش بزرگ براي هر کسي مي باشد که قصد ساختن خانه يا تغيير دکوراسيون آن را دارد. پيشنهاد مي کنيم به توصيه هاي ساده و کاربردي زير توجه داشته باشد تا انتخاب براي شما آسان تر شود.

hlvg_image1.jpg 

راهنماي انتخاب سينک آشپزخانه

 

در سينک هاي تک لگن، انجام دو کار همزمان مشکل مي باشد.

 

انواع سينک آشپزخانه

 

?. سينک با يک لگن بزرگ

 

مزايا: يک سينک تک عميق به شما اجازه مي دهد به راحتي يک ماهي تابه ي بزرگ را بخيسانيد يا بشوييد يا مقدار زيادي از مواد غذايي را آماده کنيد.

 

معايب: شستشوي سبزي در اين نوع سينک ها در حالي که ظروف کثيف در حال خيس خوردن هستند، نياز به مهارت دارد.

 

البته بعضي از توليد کنندگان براي حل اين مشکل لوازم اضافي مانند سبد سينک براي اين نوع سينک ها توليد کرده اند که امکان انجام هم زمان شستشو و آماده سازي را فراهم مي کند.



 

در سينک هاي دوقلو با لگن هاي متفاوت، براي انجام دو کار مجزا طراحي شده اند.

?. سينک با دو لگن در اندازه هاي متفاوت

 

مزايا: سينک هاي دوقلو به شما اين امکان را مي دهند که کارهايتان مانند شستن ظروف و آماده سازي مواد غذايي را جدا انجام دهيد. سينک هايي که اندازه ي لگن آنها متفاوت است به اين منظور توليد شده اند که شما کارهايي از قبيل شستن ظروف را در لگن بزرگتر و کارهاي ديگر مانند آماده سازي مواد غذايي را در لگن کوچکتر انجام دهيد. سينک هاي دوقلو در صورتي که نخواهيد از ماشين ظرفشويي استفاده کنيد نيز کارآمد هستند، مي توانيد در يک لگن آب صابون بريزيد و در لگن ديگر آب براي شستشو.

 

معايب:  شستن و آب کشيدن ماهي تابه هاي بزرگ در لگن کوچکتر مشکل است.

 

راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه, تکنيک هاي انتخاب سينک هاي آشپزخانه

 

سينک هاي دوقلو با لگن هاي هم اندازه ، مناسب افرادي است که قرينگي در طراحي را دوست دارند

 

?. سينک با دو لگن هم اندازه

 

مزايا: اين نوع سينک مناسب افرادي است که قرينگي در طراحي را دوست دارند. اين سينک همچنين امکان انجام فعاليت هاي هم زمان (شستشو، آماده سازي و …) را به صورت جدا فراهم مي کند.

 

معايب: اين سينک ها ممکن است براي ماهي تابه هاي بزرگ، کوچک باشند.

 

انتخاب شيک ترين سينک هاي آشپزخانه,آشنايي با معايب و مزاياي انواع سينک ها

 

سينک سه قلو براي افرادي که مي خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، گزينه ي خوبي است.

 

?. سينک با سه لگن (دو لگن بزرگ و يک لگن کوچک با امکان دفع زباله)

 

مزايا: شما مي توانيد از لگن دفع زباله به صورت مستقل از سينک استفاده کنيد.

 

معايب: در بعضي از مدل هاي سينک مانند اين مدل، شما نمي توانيد باقي مانده هاي غذا را از کانتر به لگن دفع زباله منتقل کنيد. اين نوع سينک ها چون عريض تر هستند، فضاي بيشتري را اشغال مي کنند.

 

براي افرادي که مي خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، اين نوع سينک گزينه ي خوبي است.


 

شما همچنين مي توانيد به فروشگاه اينترنتي چلونگر مراجعه کرده و انواع سينک ظرفشويي يا سينک آشپزخانه را بصورت آنلاين ببينيد و در صورت نياز خريداري کنيد.

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : اطلاعاتی,درباره,ی,سینک,آشپزخانه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 167 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 15:27

نرده فرفورژه

نرده فرفورژه پله درون ساختمان ها يکي از مواردي است که مي بايست
حتما پس از نصب پلکان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد
تا به اين منظور به هنگام سکندري خوردن يا به هر دليلي افتادن
و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تکيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده کرد.
اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد که داخل ساختمان ها بچه هاي کوچک و بازيگوشي باشند
که دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سکندري خوردن آن بسيار زياد است
و در صورت نبود نرده فرفورژه پله ممکن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد.
بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلکان منزل خويش حتما
به دست افراد متخصص و کاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند
با نصب نرده فرفورژه پله به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده
و به ويژه کودکان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد.
در ادامه به نقش پله مار پيچ و کاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.

 


نقش زيبايي و کارايي بالا با نرده فرفورژه پله

 

نقش و کاربرد پله مارپيچ در منازل مسکوني
پلکان در گذشته هاي دور تاکنون وجود داشته است با اين تفاوت که
در گذشته از پله مارپيچ تنها به شکل فلزي يا آهني و فقط در راستاي
حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.
امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس کار نصب پلکان قرار دارد با اين تفاوت
که در ساخت و طراحي نرده فرفورژه پله امروزه تنها به عنوان
يک حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي کنند و طراحي هاي فوق العاده
بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني
متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است
که طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلکان پيچي به شکل ها
و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله مارپيچ فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و
روي آورده اند که نمونه هاي فوق العاده شيک و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان
در خانه هاي لوکس و مجلل به نظاره نشست که هر کدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود که براي بار نخست پا به اين منازل نهاده اند.

پله مار پيچ چوبي بسيار شيک

انواع پلکان ساده و فرفورژه

همانطور که يادآور شديم، امروزه پلکان تنها به نوع رايج و مرسوم قديمي خود
يعني نرده فرفورژه پله فلزي منتهي نمي گردد؛ بلکه مي توان نرده فرفورژه پله امروزي را
به صورت ها و اشکال مختلفي در منازل مسکوني خويش و يا کافي شاپ و رستوران،
تالار، فروشگاه هاي بزرگ و پاساژ ها و… بکار بست که علاوه بر تضمين امنيت،
زيبايي دوچنداني را به محيط اطراف خود ببخشد. بنابراين اگر قصد خريد نرده فرفورژه پله داريد،
بايد اولا به اين نکته واقف باشيد که نرده فرفورژه پله فلزي که در گذشته به شکل ساده و بي آلايش خويش مرسوم بوده
نيز کماکان وجود دارد ولي نه به همان شکل و قالب سنتي خويش؛
بلکه در قالب و طرحي جديد که با مدل هايي که در خود در طي اين سال ها ديده است،
سبب هجوم مردم به خريد نرده فرفورژه پله فلزي شده اند.
پس هنوز هم مي توان از پله مار پيچ فلزي استفاده کرد با اين تفاوت که طرح هايي
که در اين حفاظ هاي آهني امروزه در نرده فرفورژه پله کارگذاري مي شود
طبيعتا با طرح ساده گذشته بسيار متفاوت و زيباتر مي باشند
ضمن اينکه استحکام و امنيت اين نرده ها نيز در نظر طراح لحاظ شده است تا با مقاومتي بالاتر تضمين سلامتي جان افراد گردد.
اما در صورتي که مي خواهيد خود را وارد يک وادي ديگري کنيد
و از طرح هاي خود را خلاص کنيد و رو به طرح هاي ديگري آوريد،
بايستي خاطر نشان کرد که امروزه شما مي توانيد نرده فرفورژه پله منزل يا هر مکان پلکاني ديگري را با جنس هاي ديگري غير از چوب نيز امتحان کنيد
تا زيبايي خاص و منحصر به فردي به فضاي اطراف خود حکمفرما سازيد.

 

در زير به معرفي برخي از اين طرح ها خواهيم پرداخت:


?- نرده فرفورژه پله چوبي


از پلکان چوبي به عنوان يکي از منحصر به فردترين و بهترين پله مارپيچ مي توان نام برد که شايد با شنيدن نام آن شما ياد خانه هاي روستايي قديمي بيفتيد که فوق العاده بانشاط و پر از طعم شيرين زندگي و سرشار از آرامش بودند. با نرده فرفورژه پله چوبي مي توانيد حس زيبايي وجود در طبيعت و روستاهاي سرسبز و پر از نشاط و آباداني را وارد منزل خويش کنيد و با طرح هاي فوق العاده لاکچري و فانتزي زيبايي که به صورت کاملا مدرن و شيک طراحي و ساخته اند، بيشترين لذت و بهره را ببريد.


?-نرده فرفورژه شيشه اي


در برخي از فروشگاه ها از پلکان شيشه اي استفاده مي کنند که طبيعتا مي توان کاربرد آن را در مکان هاي ديگري نيز گسترش داد. هر چند که کاربرد نرده فرفورژه پله شيشه اي علي رغم زيبايي منحصر به فردي که دارد، براي خانواده هايي که بچه کوچک دارند چندان گزينه مناسب و مطلوبي به نظر نمي آيد. ولي به طور کلي مي توان از اين نوع از نرده هاي چوبي نيز استفاده لازم را برد.


?-نرده فرفورژه استيل


از نرده فرفورژه پله استيل نيز مي توانيد براي تزيين دکوراسيون داخلي منزل خويش در کنار وجود امنيت بالا نيز بيشترين استفاده و بهره لازم را ببريد و به ديزاين خانه خود طرحي نو و رنگ و لعابي برجسته ببخشيد.
بنابراين به طور کلي هر يک از مدل هاي ياد شده نرده فرفورژه پله را شما مي توانيد براي خانه يا پاساژ و فروشگاه هاي زنجيره اي خويش استفاده کنيد تا در هر مکان پلکاني از وجود نرده هايي با جنس هاي مختلفي به جهت امنيت و آسايش و نيز زيباسازي محيط بيشترين استفاده و بهره لازم برده شود.
اصولا در هر محيط پلکاني بايد بلافاصله از پله مارپيچ استفاده کرد تا امنيت را در آن مکان ها برقرار ساخت. در گذشته تنها شکل نرده آهني و ساده مرسوم بود ولي امروزه مي توان از پلکان چوبي، آلومينيومي، استيل، شيشه اي و… استفاده کرد که هر کدام از آن ها را امروزه مي توان با مدل هاي هنري و فوق العاده زيبا و مدرني خريداري نمود.

منظور از نرده فلزي  چيست؟

آيا ميدانيد که يکي از بهترين راه هايي که شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ کنيد استفاده از نرده فلزي است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به آساني هرآنچه را که نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد کنيد. معمولا اينطور گفته مي شود که امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که نرده فلزي  تنها يک مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

 

نرده فلزي  چيست؟

زماني که مي گوييم نرده فلزي  در واقع منظور اين است که اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده فلزي  گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است که به نرده فلزي  نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک تکه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها استفاده مي کنيد مي توانيد آن ها را با اشکال مشخصي براي استفاده انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع نرده فلزي  آشنا کنيم.

 

نرده آهني  چيست؟

آيا شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ کنيد، نرده آهني  است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب نرده آهني  يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب نرده آهني  و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

 

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده آهني

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني  آشنا کنيم.

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني  را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش نرده آهني  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، نرده آهني  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

 

نرده آهني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد نرده آهني  را خريداري کنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت کنيد.

 

ويژگيهاي نرده آهني

شما بايد در حين خريد نرده آهني ديوار به نکته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده آهني  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يکي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده آهني  است.

همانطور که گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده آهني  با ارتفاع بين يک متر تا يک متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است که روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينکه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب کنيد اين نکته هم حائز اهميت است که ارتفاع بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

 

تراکم و نوع حفاظ آهني

تراکم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديک تر خواهد بود. تراکم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراکم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده آهني  به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود که از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

 

 نرده آهني  شاخ گوزني


يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند که براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت که قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع نرده آهني  معمولا مزيت هاي بسياري دارد که از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممکن است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان کنيد.

 

نرده آهني  سرنيزه اي


يکي از انواع نرده آهني ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشکل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يکي از انواع نوستالژيک حفاظ ها به شمار مي آيد که همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي کاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند که از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره کرد.

 

 نرده نرده آهني  ساده


نرده ديوار حفاظ ساده هم يکي از انواعي است که بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار کاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد که ميله هايي عمود بودند که سر آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد کرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده آهني  را خريداري کنيد بهتر است از مکان هاي معتبر در اين زمينه استفاده کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

1. حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني يا نرده حفاظ هاي طرح جديد براي ديوار چيست؟

 

???نوعي نرده حفاظ دزدگير روي ديوار مي باشد که ازکنارهم قرارگرفتن ميلگردهايي باسايز 10 ميلي متر تشکيل شده است وايده ساخت آن برگرفته از بوته هاي خار دار مي باشد که بصورت نامنظم بطور ذاتي محافظت راانجام مي دهند. درحفاظ بوته خاري ياحفاظ بوته اي نيز باقرارگيري ميلگردهايي باابعاد مختلف، نقش محافظي دربرابر ورود سارقين وحيوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبراي عبور،سبب رسيدن آسيب به آن فرد مي شود.


2. فرق بين حفاظ بوته اي و حفاظ شاخ گوزني حفاظ سازه   درچه چيزي است؟

 

???حفاظ شاخ گوزني داراي شاخه هاي مرتب وباالگوي تکرارشونده مي باشد درحاليکه حفاظ بوته اي ازالگوي ثابتي پيروي نميکند و دقيقا مانند بوته هاي خار،حالتي تو درتو دارند.


3. آيا نرده آهني بوته اي يا نرده آهني شاخ گوزني امنيت رابطور کامل برقرارمي کند؟

 

???تمامي حفاظ هاي توليدشده درصنايع فلزي حفاظ سازه   ،تضمين کننده امنيت مي باشند.جوش هاتحت 2 طرف مي باشد.نحوه نصب حفاظ هانيز بابهترين کيفيت ممکن انجام مي شود.


4. قيمت هاي حفاظ نرده آهني روي ديوار؟

 

.?? قيمت حفاظ هاي طرح بوته از متري 80 هزار تا 220 هزار تومان مي باشد.


5. چه فاکتورهايي در تعيين قيمت حفاظ بوته اي نقش دارد؟

 

??? ازفاکتورهاي م?ثر بر قيمت حفاظ بوته اي مي توان به عوامل ارتفاع،تراکم،نوع رنگ و نوع جوش اشاره کرد


6. آيا تنوع رنگي براي رنگ آميزي وجود دارد؟

 

???تمامي محصولات صنايع فلزي حفاظ سازه   ازجمله حفاظ هاي روي ديوار، قابل اجرادر رنگ هاي مختلف مي باشد. پرفروش ترين رنگ هاعبارت اند از:مشکي، سفيد، کرم و قهوه اي. مشتريان مي توانند بنا بر سليقه خود و همرنگ با نماي ساختمان يا ديوارهاي خانه و درب ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.


7. چه ارتفاعي از حفاظ طرح بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني مناسب تراست؟

 

???ارتفاع حفاظ ها بسته به ارتفاع ديوارهاي آپارتمان متفاوت است. حفاظ هاي 50 سانتي متري فقط براي ديوارهايي باارتفاع 3 متر و بالاتر مناسب است وبراي ديوارهاي ديگر حفاظ 90 سانتي متر به بالا مناسب مي باشد. براي آسودگي خيال مي توانيد ازارتفاع هاي بالاتراستفاده کنيد البته توجه داشته که بهتراست تاکيد روي ارتفاع و تراکم موازات هم انجام شود.


8. نحوه نصب نرده حفاظ چگونه است؟ آيا نصب آن نياز به متخصص دارد؟

 

???اگرسطح کار جزو 87 درصد معمول باشد، نصب حفاظ روي ديوار با آموزش درست ديگر نياز به يک نصاب ندارد. اما اگر جزو حالت هاي خاص باشد، بهتراست ازمتخصصين حفاظ حفاظ سازه   دراين زمينه بهره گرفته شود تا نتيجه ايده آل ترباشد.


9. شرايط بازديد رايگان چيست؟

 

??? درحال حاضربازديد رايگان درتهران ، کرج و اطراف آن مي باشد. براي درخواست بازديد رايگان همواره مي توانيد ازساعت 9 صبح تا 8 بعدازظهر با شماره هاي شرکت صنايع فلزي حفاظ سازه   تماس حاصل فرماييد..مسئولين پس ازثبت وقت شما، بسته به تعداد افراد منتظر در ليست بازديد، براي پروژه شما يک ساعت مشخص در همان روز يا روز بعد آن تعيين ميکنند و چند ساعت قبل براي انجام هماهنگي هاي لازم، باشما تماس خواهند گرفت.
اگردر شهرهاي ديگر مانند رامسر ، انزلي ، گرگان ، بوشهر ، يزد ، اصفهان ، شيراز و ... هستيد ، مي توانيد با ارسال عکس هايي از پروژه خود ، ازمشاورين ما اطلاعات دريافت کنيد.


10. نحوه سفارش نرده حفاظ در صنايع فلزي حفاظ سازه   چگونه است؟

 

???براي سفارش تمامي محصولات پس ازمشاوره يا بازديد رايگان و تعيين متراژ دقيق پروژه، ارتفاع حفاظ، تراکم حفاظ ، جنس ونوع رنگ ونوع جوش، هزينه ها محاسبه مي شود و بصورت يک فاکتور براي شما ارسال مي شود. فاکتورها ازطريق شبکه هاي اجتماعي وفکس ارسال مي شوند. پس ازتاييد فاکتورتوسط کارفرما و واريز 30% از هزينه کل،ساخت حفاظ شروع مي شود وبسته به متراژ پروژه درحد معمول تا 4 روز کاري آماده مي شود.


11. اگردرشهرهايي بجز تهران باشيم چگونه خريد کنيم؟

 

???امکان بازديد رايگان وجود ندارد و کارفرما خود بايد متراژ کار را اندازه بگيرد. اما همانطورکه گفته شد ،مي توانيد با ارسال تصاويراز پروژه، براي انتخاب بهتر ازمشاورين صنايع فلزي حفاظ سازه   کمک بگيريد.


12. نحوه حمل وبارگيري حفاظ به چه صورت مي باشد؟

 

???بارگيري حفاظ هابسته به متراژ کارمتفاوت است. ازوانت بار يا کاميون متفاوت است.
تاحد ممکن سعي مي شود که حفاظ هارا بصورت مرتب چيد تا جاي کمتري رابگيرند.


13. منظوراز تراکم حفاظ هاي روي ديوار از جمله حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني چيست؟

 

???تراکم حفاظ هاي روي ديوارازجمله حفاظ بوته اي ، به معني تعداد رديف هاي اصلي و فرعي کارشده در يک هرشاخه از حفاظ مي باشد. مقدارتراکم به دوصورت شمارش مي شود.


1. برحسب شاخه هاي اصلي که با چهار تراکم 8 ، 10 ، 12 و 15 رديف معرفي مي شود
2. برحسب شاخه هاي فرعي که با چهار تراکم 16 ، 20 ، 24 و 28 رديف معرفي مي شود
معمولا تعداد شاخه هاي اصلي را مبناي تراکم در نظر مي گيرند.


14. زمان تحويل از شروع سفارش چند روزه است؟

 

???.زمان تحويل حفاظ پس ازتاييد پيش فاکتور براي متراژهاي معمول 3 الي 4 روز کاري مي باشد. درمتراژهاي بالا ممکن است اين زمان طولاني تر باشد


15. آيا اين حفاظ ها خدمات پس ازفروش دارد؟

 

???.صنايع فلزي حفاظ سازه   براين باوراست که رضايت مشتري مهمترين عامل براي پيشرفت کسب وکاراست.ازاين رو تمامي محصولات خود را با حداکثرکيفيت ممکن ارائه مي کند. ازاين رو مشتري مي تواند قبل ازسفارش نمونه را از نزديک مشاهده کند تا با خيال آسوده خريداري نمايد.
اين مجموعه ضامن کيفيت محصولات وخدمات خود مي باشد.


16. حفاظ ها با چه کيفيتي ارائه مي شود؟

 

???حفاظ توليد شده در صنايع فلزي حفاظ سازه   با ميلگرد درجه يک سايز 10، جوش دورو، رنگ پودري الکترواستاتيک تيزکاري گيوتيني ارائه مي شود.


17. مشاوره رايگان خريد نرده حفاظ به چه صورت است؟

 

???مشاوره به دوصورت انجام مي شود:
1. مشاوره حضوري : هنگام بازديد رايگان، کارشناسان تمامي مشاوره هاي لازم را ارائه مي دهد.
2. مشاوره تلفني:با شماره 09123649705 تماس گرفته


18. چگونه مي توان ليست قيمت حفاظ ها را دريافت کرد؟

 

براي دريافت ليست قيمت ها همواره مي توانيد باارسال پيام در واتس اپ به شماره 09123649705 اقدام نماييد.


19. عرض نرده حفاظ ديوار ساختمان چقدر است؟

 

عرض حفاظ ها با توجه به ارتفاع آن ها بين 35 سانتي متر تا 75 سانتي متر متغير است.


20. هزينه نصب حفاظ چقدر است؟

 

هزينه نصب حفاظ به عوامل مختلفي بستگي دارد از جمله متراژ کار، ارتفاع ديوار، پستي و بلندي هاي آن، شيب دار بودن، ديوار لغاز و... با اين تفاسير قيمت بين 10 تا 30 هزارتومان متغير مي باشد


21. حفاظ درچه ارتفاع هايي توليد مي شود؟

 

در ارتفاع هاي 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 ، 120 ، 130 ، 140 و 150 سانتي متر توليد مي شوند . ارتفاع هاي ديگر نيز بنا به رخواست مشتري انجام خواهد شد.


22. نحوه پرداخت وجه براي خريد محصولات چگونه است؟

 

بعد از محاسبه قيمت نرده حفاظ وخدمات، فاکتوري براي شما ارسال مي شود .30 درصد از مبلغ فاکتور را به عنوان پيش پرداخت به شماره حساب هايي که دراختيارتان گذاشته مي شود واريز مي کنيد و 70 درصد مابقي نيز هنگام نصب تسويه مي شود.

منبع: حفاظ ساختمان

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نرده,فرفورژه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 22:51

بکارگيري ايده هاي نوين در تابلوسازي

از آنجا که تبليغات بخش انکارناپذير هر کسب و کاري است ، براي داشتن يک تبليغات موثر و هدفمند نيازمند ايده هاي نو و خلاقانه مي باشيم. موفقيت در هر کسب و کاري مستلزم ايده هاي نو مي باشد ، هر ايده اي مخصوص به يک کار است ، چه در زمينه طراحي و چه در زمينه ساخت ، ايده هاي تکراري نمي تواند مشتريان را به سمت کسب و کاري جذب کند بلکه يک ايده هر چند کوچک مي تواند در مشتري حس منحصر به فرد بودن نسبت به ديگر رقبا را بيدار کند .  براي متمايز بودن در حوزه تابلوسازي نيز مي توان ترفندهاي زيادي در طراحي زيبا به خرج داد و با استفاده و تسلط به ماهيت روانشناسي رنگ در تبليغات براي ساخت تابلوي تبليغاتي رنگ هايي متناسب با نوع کار انتخاب نمود تا تابلوي تبليغاتي ساخته شده متمايزتر از ديگر تابلوهاي ساخته شده که به عنوان تابلو مغازه يا تابلو فروشگاهي نصب شده اند باشد .

pb3n_z4.jpg

انسان ها در هر شغلي که مشغول به فعاليت هستند براي ترقي نسبت به  رقباي خود  و رسيدن به سود بيشتر و مطرح شدن در ميان آحاد مردم  نياز دارند که طبق متدهاي روز دنيا گام بردارند و از ترفندهايي استفاده کنند که ديگر رقبا از آنها بهره نبرده باشند ، به اين طريق مي توانند خاص باشند و خاص بودن چيزي است که همه به دنبال آن هستند . تابلوسازي نيز يک شغل پر رقيب مي باشد که با ورود دستگاه هاي پيشرفته به اين حوزه نظير دستگاه برش ليزري امکان ساخت تابلوهاي متفاوت نظيير تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو کامپوزيت ، تابلو ترموود ، تابلو لايت باکس ، تابلو نئون و ديگر تابلوهاي تبليغاتي با استفاده از متريال هاي مختلف و يا به صورت حروف ترکيبي فراهم شده است و ديگر همچون گذشته تابلوها در سطح يک نوشته ساده صرفا به صورت پلکسي يا فلکس بدون نور نيست بلکه  در حال حاضر در حوزه تابلوسازي پيشرفت هاي چشمگيري حاصل شده است و تنوع تابلوها تبليغاتي بسيار زياد است و هر فرد با هر سليقه و سبکي مي تواند تابلوي تبليغاتي خود را سفارش دهد همين امر سبب رقابت شديدي بين تابلوسازان گشته است و آنچه که در موفقيت يک تابلوسازي کارساز است نوآوري و ابداع شيوه هاي مختلف در جهت ساخت هر چه بهتر تابلوهاي تبليغاتي مي باشد. طراحي و ساخت نوآورانه تابلو هاي تبليغاتي مي تواند وجه تمايز اساسي بين تابلوسازي هاي سطح شهر باشد .

 

براي مثال در حوزه تابلوسازي در ابتداي ورود تابلو چلنيوم  ، اين تابلو به صورت کاملا ساده ساخته مي شد اما به مرور زمان و با خلاقيت هايي که تابلوسازها در طراحي کشف کردند ، تابلوسازهاي حرفه اي و شرکت هاي توليد کننده با ايجاد شيارهايي بر روي پلکسي توانستند نور را به شکل هاي متفاوت به چشم بازتاب نمايند و تابلو چلنيوم کريستالي ، تابلو چلنيوم ستاره اي يا تابلو چلنيوم الماسي ، تابلو رينگي يا تابلو پانچي با طراحي هاي دوبعدي و سه بعدي پا به عرصه بازار گذاشتند و محبوبيت زيادي نيز کسب کردند چون متمايز از ديگر محصولات بودند و به علت جلوه زيبايي که داشتند توانستند به يکي از پر فروش ترين محصولات تابلوسازي بدل شوند .

براي اينکه از صنعت تابلوسازي در سطح جهان عقب نمانيم مستلزم توجه به محيط پيرامون و رعايت استفاده از تکنولوژي و فناوري هاي روز دنيا مي باشيم. عصر امروز عصر تکنولوژيست و در همه شاخه ها و رشته تکنولوژي نفوذ کرده و روش هاي سنتي و قديمي را رد کرده تا شرايط راحت تري در زمينه زندگي خصوصي و کاري مردم فراهم آورد. در اين ميان آنچه که مي تواند بيش از پيش موثر واقع شود تبليغات خوب توسط تکنولوژي روز است که يکي از شاخه هاي تبليغات تابلوسازي مي باشد.

 

در صنعت تابلوسازي با تکيه بر مهارت و توانايي گروهي و با به کارگيري از تکنولوژي روز و خلاقيت و نوآوري مي توان باعث هدف اصلي ساخت تابلو هاي تبليغاتي که همان جذب مشتري و خريد و استفاده از خدمات سفارش دهندگان است شد که البته لازمه تمامي اين کارها حرفه اي بودن تابلوسازان مي باشد.

 

امروزه ترکيب متريالهايي نظير ورق هاي کامپوزيت و يا چوب ترموود با ديگر حروف برجسته مي تواند يک تابلوي تبليغاتي زيبا به ارمغان بياورد . تابلو چوبي مغازه يکي از مقاوم ترين تابلوهاست که وقتي با نماي چوبي ادغام مي شود يک محيط کلاسيک و آرامش بخش را براي مشتريان فراهم مي آورد يا مي توانيد  از متريال کامپوزيت به عنوان زيرساز بهره ببريد و سپس از حروف نئون پلاستيک، حروف چلنيوم و حروف استيل براي ساخت حروف برجسته استفاده کنيد و يک تابلوي تبليغاتي ترکيبي زيبا به نمايش بگذاريد .

منبع : تابلو الماس

 

 

 

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : بکارگیری,ایده,های,نوین,در,تابلوسازی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 159 تاريخ : شنبه 17 خرداد 1399 ساعت: 1:09

??#کتاب_ياد_جنگل_دور

#گوردون_اوراينز | مترجم: کاوه فيض اللهي | #نشر_نو

اين کتاب همراه با مقدمه مفصل و راهگشاي مترجم با بهره‌گيري از مدل انتخاب زيستگاه در پرندگان و شبيه‌سازي آن با رفتار انسان، به فرضيه ساوانا – علفزاري با درخت‌هاي پراکنده که نزديک به ?? درصد از سطح خشکي‌هاي زمين را مي‌پوشاند مي‌رسد و واکنش ما به درختان با شکل‌هاي مختلف را تبيين مي‌کند. جانِ سخن اوراينز اين است که بسياري از واکنش‌هاي انسان به طبيعت تصادفي نيست بلکه ريشه‌اي عميق در گذشته‌ي تکاملي ما دارد و بسياري از سليقه‌هاي ما در زيبايي‌شناسي، نتيجه‌ي ماندگار انتخاب طبيعي است. خواندن اين کتاب با تصاوير پرشمار بي‌شباهت به دفترچه يادداشت‌هاي شرلوک هولمز براي حل يک معماي جنايي نيست. چرا که همراه با نويسنده در يک جنگل يا موزه آثار هنري قدم مي‌زنيد.

??#کتابچه_پاد_زيبايي_شناسي ‌

#آلن_بديو | مترجم: علي معصومي| #انتشارات_نگاه

پاد زيبايي شناسي نوعي رابطه‌ي فلسفه با هنر است که بر پايه آن، هنر خود مولد حقيقت‌هاست. پاد زيبايي‌شناسي هنر را به صورت شي يا موضوع فلسفه درنمي‌آورد و به جاي پرداختن به تاملات زيبايي شناختي دقيقا به توصيف تاثيرهاي درون فلسفه‌اي مي‌پردازد که هستي مستقل اثرهاي معين هنري را از خود به جا مي‌گذارد.

??#کتاب_شيوه_فني_نمايش_نامه_خواني (از پايان تا آغاز و از آغاز تا پايان)

#ديويد_بال | مترجم: محمود کريمي حکاک | #نشر_لوح_سيمين

کتاب حاضر که بر اساس مطالعه و موشکافي دقيق صدها نمايش‌نامه از هر سبک و هر دوره‌اي تنظيم شده، حاصل تجربيات و تحقيقات خستگي‌ناپذير ديويد بال در دوراني است که به عنوان مدير ادبيات دراماتيک تئاتر کاتري در هر سال مسئول تجزيه و تحليل ده‌ها نمايش‌ را به عهده داشت.

?? جهت مشاهده‌ و يا خريد اينترنتي کتاب به وب‌سايت کاواک مراجعه نماييد. www.cavack.com

 

?

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,اردیبهشت,1399, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 21:38


 

چرا بايد هر روز به مجله اکالا سر بزنيم؟

امروز قصد داريم تا يکي از پربازديدترين مجله هاي اينترنتي به‌نام مجله اکالا را که در سال ?? کار خود را شروع کرده ولي توانسته بازديد زيادي بگيرد به شما عزيزان معرفي کنيم. علاوه بر معرفي، براي اعتمادسازي شما نيز همان‌طور که خود اين مجله روند تحريريه و توليد محتواي خود را شرح داده است، آن را بيان مي‌کنيم! تا شما با اطلاع کامل از روند توليد محتواي اين مجله بتوانيد جهت عمل به توصيه‌هاي اين مجله اقدام کنيد. در بخش زير توضيحات خود سايت را دراين‌باره ببينيد.

تيم مجله اکالا يکي از بزرگترين تيم هاي توليسد محتواي ايران را دارد، اين مجله از بسياري از متخصصان براي توليد محتوا استفاده ميکند.

در همين راستا تأسيس بلاگ اکالا در پاييز سال ?? و به‌دنبال آن، تلاش بي‌پايان توليدکنندگان محتواي اين مجموعه، اکنون که مجله اينترنتي اکالا به يکي از پربازديدترين مجله‌هاي اينترنتي در زمينه‌ي آشپزي، اطلاعات و اخبار بازار، مقالات زيبايي و پزشکي تبديل شده است، وظيفه‌ي خود مي‌دانيم که در روند توليد محتواي خود محتاط‌تر باشيم و با اطمينان بيشتري عمل کنيم.

جهت کسب رضايتمندي هرچه بيشتر مخاطبانمان قصد داريم تا با شفاف‌سازي در خصوص منابع اصلي به‌کاررفته جهت توليد محتوا و ترجمه، نحوه‌ي بررسي صحت مقالات و ارزش‌گذاري آن‌ها و ساير موارد مرتبط، موجبات اعتماد هرچه بيشتر شما عزيزان را فراهم کنيم.

ازآنجاکه درعصر حاضر اطلاعات به‌صورت گسترده در دسترس همگان وجود دارد و ايجاد تمايز بين مطالب واقعي و دروغين امري دشوار تلقي مي‌شود، مجله اينترنتي اکالا برآن است تا با بررسي هرچه تمام‌تر منابع اطلاعات و ايجاد اطمينان از صحت آن، محتوا و مطالب حاصل را در اختيار شما قرار دهد.

ما درمجله اينترنتي اکالا به شما کمک مي‌کنيم تا ارتباط بين سلامتي و سبک زندگي بهتر را برقرار کنيد. ما مي‌دانيم که اين مسير براي هر کس متفاوت است. بنابراين ما اينجا در خدمت تمام کساني هستيم که در زمينه‌هاي مختلف به‌دنبال پيشرفت هستند. ما در تمامي اين مسير کنار شما هستيم.

روند توليد محتوا در اکالا بلاگ چگونه است؟

تيم‌هاي تحريريه ما در قسمت آشپزي در مجله اکالا، پزشکي، زيبايي و سلامت متعهد هستند با حفظ بالاترين استانداردهاي روزنامه نگاري، تعهد اخلاقي، توليد محتوا و... تجربيات و دانسته‌هاي خود را به اشتراک بگذارند. ما تلاش مي‌کنيم راهنمايي‌هايي همه‌جانبه و بي‌طرفانه ارائه دهيم. مطالب و دستورهاي آشپزي برگرفته از تجربيات آشپزان ايراني باتجربه است و به منظور تنوع مطالب در مجله آشپزي اکالا، از سايت‌هاي آشپزي معتبر انگليسي زبان نيز کمک گرفته شده است.

اطلاعات مربوط به خواص مواد غذايي و مرتبط با بحث سلامتي و پزشکي نيز زير نظر پزشکان متخصص و با بهره‌گيري از معتبرترين سايت‌هايي که زير نظر مؤسسه ملي سلامت امريکا هستند، انجام مي‌شود. اين اطلاعات در مجله اکالا در بخش دانستني‌ها منتشر مي‌شوند؛ در اين قسمت علاوه بر موارد ذکر شده مي‌توانيد اطلاعات به‌روز مانند رويدادهايي مثل ولنتاين و... را نيز مشاهده کنيد. مردم ميتوانند براي مطالعه ساير دسته بندي ها و آموزش ها به اين سايت مراجعه کنند.

از تيم خبره ما بيشتر بدانيد

محتواي اکالا بلاگ توسط نويسندگان، ويراستاران، آشپزان، پزشکان و ساير همکاران واجد شرايط ايجاد و بررسي مي‌شود. تلاش تيم ما برآن است تا موضوعات و اصطلاحات پيچيده را به شکلي ساده و قابل فهم براي عموم بيان کنيم. اکالا بلاگ توانايي، تبحر و صداقت تمامي نويسندگان را مي‌سنجد و از اين طريق اسباب آسودگي مخاطبان خود را فراهم مي‌کند.

ما خالقان محتواي خود را از نظر تخصص در موضوعات مختلف بررسي مي‌کنيم و به آموزش مستمر و به‌روز ماندن دانش آن‌ها اهميت بالايي مي‌دهيم.

منابع و استنادهاي ما

ما درخصوص افزايش اعتبار مقالات مرتبط با سلامتي و موضوعات پزشکي مجله اکالا به نقدها، مؤسسات تحقيقاتي و دانشگاهي داخلي و خارجي، سازمان‌هاي دولتي و انجمن‌هاي پزشکي متکي هستيم.

در تحرير هر يک از مقالات مربوط به موضوعات ذکر شده، تحقيقات کاملي انجام شده و بررسي منابع از نظر به روز بودن، اعتبار و هدفمندي انجام شده است. منابع اوليه، از جمله منابع مطالعات، منابع علمي و آمارهاي به کار رفته در هر مقاله ذکر شده‌اند و مي‌توانيد در بخش منابع در انتهاي مقالات ما آن‌ها را بيابيد.

از نظرات شما استقبال مي‌شود

ما مصمم هستيم که بهترين تجربه و اطلاعات را به شما ارائه دهيم. ما مي‌خواهيم نظرات شما را بشنويم تا بتوانيم بهتر عمل کنيم. از طرفي فقط در صورتي مي‌توانيم انتظار داشته باشيم قابل اعتماد شما باشيم که شما را محوريت اصلي تمام کارهاي خود قرار دهيم. به همين دليل در تمامي مراحل از شنيدن نظرات شما استقبال مي‌کنيم.

اگر هرگونه پرسش يا صحبتي در مورد صحت يا قابليت استفاده‌ي محتواي ما داريد يا احساس مي‌کنيد که اطلاعات يک مقاله به‌روز نيست، مي‌توانيد با مراجعه به اين صفحه به‌راحتي اين موضوع را به­ ما اطلاع دهيد.

در نهايت اميدواريم که به اين مجله مراجعه کنيد و بتوانيد متناسب با نياز خود از آن استفاده کنيد

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : چرا,باید,هر,روز,به,مجله,اکالا,سر,بزنیم؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann10 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 0:53

لینک دوستان

خبرنامه